Gratis fragt v/køb over 299 kr. til GLS pakkeshop1-3 hverdages leveringstid14 dages fuld returret
Gratis fragt v/køb over 299 kr. til GLS pakkeshop
1-3 hverdages leveringstid
14 dages fuld returret

Kundeservice

Adresse, telefon & mail

Stokværk Espergærde Aps
Selskabsform: ApS
CVR nr.: 38360469

Adresse:
Øster Torv 8, 3060 Espergærde
Mail: info@stokvaerk.dk
Tlf/butik: 22 93 30 60

Betaling

Følgende kort kan bruges som betalingsmiddel:
Dankort
Visa Dankort
Visa Elektron
Visa
Eurocard
Mastercard
JCB
American Express
Endvidere er det muligt at betale med Mobilepay*

Beløbet hæves altid først på dit kort, når varen er afsendt!

*Bemærk! Ved betaling med mobilepay er din betaling 'reserveret' i mobilepay - det kan derfor se ud til, at vi har hævet pengene. De er dog ikke hævet før vi sender din vare -og så vil du også kunne se, at du er blevet trukket på din bankkonto.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Levering

Vi leverer med GLS til enten pakkeshop eller til privat/erhverv.
Leveringstid er 1-2 hverdage, hvis ordren er lagt senest kl. 11!
Bemærk! Omkring meget travle dag - f.eks. Black Friday og jul - må der påregnes en lidt længere leveringstid!

Når du har afgivet din ordre til afhentning i butik får du en mail, så snart den kan hentes
Vedr. levering til pakkeshop, skal du være opmærksom på, at pakken kun ligger der i 7 dage, hvorefter den sendes retur til os. Dette koster dig 40 kr. i returfragt.

Hvis en bestilt vare ikke er tilgængelig inden for normal leveringstid, får du straks besked om dette.

Bemærk! Vi går meget ind for genbrug og genanvendelse, så vi genbruger alt det forsendelsesemballage vi kan.
Derfor kan du opleve at modtage en ordre, hvor kassen eller fyldet har været brugt før. Vi håber på din forståelse for dette.

Ombytning

Vi kan desværre ikke tilbyde at ombytte varer købt på vores webshop.
I stedet skal du sende den vare, du har modtaget, retur, hvorefter du vil få refunderet dine penge til samme kort, som er blevet brugt ved købet (minus returfragt på 40 kr., hvis du har benyttet den returlabel, der var vedlagt ordren)
Herefter skal du - på webshoppen - bestille den vare, du ønsker, som en helt ny ordre.

Ofte stillede spørgsmål - FAQ

Har I de samme varer i den fysiske butik som på webshoppen?
Det korte svar er ja. Der er enkelte varer, der er undtaget, men dette vil fremgå i selve vareteksten

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Har du checket dit spamfilter/uønskede mails eller andet?
Er du sikker på, at du har givet os den korrekte mailadresse?

Jeg kan se varen, men kan ikke lægge den i kurven?
Det sker desværre af og til, at der ligger et 'forældet' link på Google. Kan du ikke lægge varen i kurven, er den ikke på lager.

Kan jeg tilføje varer til min ordre?
Det kan du desværre ikke. Du må lave en ny ordre. Du er altid velkommen til at skrive til os, hvis vi skal sende to ordrer sammen, så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dette.

Skal jeg selv betale for min retur?
Har du fortrudt dit køb, så skal du selv betale for din retur. Det koster 40 kr. Der er altid vedlagt en returlabel ved din ordre. Vi fratrækker de 40 kr. inden vi tilbagebetaler det resterende beløb.

Kan jeg annullere min ordre?
Det kan du sagtens. Send venligst en mail til info@stokvaerk.dk
Skulle vi allerede have sendt ordren afsted, så gælder de almindelige regler for retur.

Jeg har fået en vare, der er købt på webshoppen. Kan jeg bytte den i jeres fysiske butik?
Det kan du sagtens. Du bedes medbringe ordrebekræftelse, faktura og/eller byttebon. Skal du have pengene retur, skal du have ordrebekræftelse eller faktura med.

Jeg har fået en vare, der er købt i jeres fysiske butik. Kan jeg bytte den via webshoppen?
Nej, det kan du - som udgangspunkt - desværre ikke. Du kan sende en mail til info@stokvaerk.dk, og vi vil, i det enkelte tilfælde, vurdere hvorvidt vi kan hjælpe





Fragtpriser

Pakkeshop:
For køb op til og med 299 kr. - 39 kr.
For køb på 300 kr. eller mere - GRATIS.

Privat & erhverv:
For køb op til og med 499 kr. - 59 kr.
For køb på 500 kr. eller mere - GRATIS

Afhentning i butikken i Espergærde:
Uanset ordrestørrelse er dette GRATIS.
Bemærk, at du får en sms så snart den er klar til afhentning i butikkens åbningstid.

For enkelte varer er der særskilte leveringspriser - dette vil altid fremgå på de varer, der er berørt af dette.

Retur

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Benytter du den returlabel, vi sender med, fratrækker vi 40 kr. for brug af denne, når vi refunderer dine penge.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

1) har modtaget din vare,
2) får den sidste vare i besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis eller
3) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail: info@stokvaerk.dk.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan IKKE fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig besked om dette.

Uafhentet pakke
Såfremt du ikke henter din pakke i pakkeshop og varen kommer retur til os, så fratrækker vi kr. 40 af din indbetaling, da det koster os penge, at der bliver sendt uafhentede ordrer retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Stokværk
Øster Torv 8
3060 Espergærde
Ordren skal sendes med GLS eller PostNord, som leverer direkte til os og IKKE til en pakkeshop/dao eller lignende.
Vi modtager hverken pakker fra DAO, uden omdeling eller pakker pr. efterkrav!

Afhentning af ordre i butikken

Hvis du har valgt at hente din ordre i vores butik i Espergærde, så vil du altid modtage en mail eller sms, når den er klar til afhentning.

Den normale 1-2 dages leveringstid er ikke gældende her, da det sagtens kan være samme dag, som du har lagt din ordre.

Din ordre skal - uanset hvilken afdeling (Stokværk, Stokværk Kids eller Stokværk Tweens) den er bestilt i - afhentes i vores hovedbutik; Stokværk Bolig & Designhus på Øster Torv 8/Espergærde Centret.
Dette kan gøres indenfor vores normale åbningstider, som er 9:30-18 på hverdage og 9:30-15 på lørdage (samt enkelte søndage - se nærmere under menupunktet; åbningstider)

Du bedes medbringe din ordrebekræftelse - gerne bare på mobilen, så finder vores søde personale straks din ordre til dig.

Du bedes endvidere afhente din ordre hurtigst muligt, da det kan knibe med pladsen i travle perioder. TAK

Reklamation

Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt på webshoppen, skal du venligst sende os en e mail på info@stokvaerk.dk, hvor du oplyser dit ordrenummer, navn og mobilnummer.
Derudover skal du beskrive skaden og meget gerne sende billeder med - det letter arbejdsgangen videre frem.
Nogle reklamationer kan klares blot ved at se billeder, mens andre skal sendes retur til os, og vi så vil sende det videre til vores leverandør for en vurdering. Det er som regel dem, der vurderer om der er talt om en reklamation.

Når du handler på www.stokvaerk.dk har du naturligvis altid 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt du skal reklamere:
Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi betaler fragtomkostningerne ved reklamation. Du skal blot - pr. mail - bede om en returlabel til GLS. Så sender vi denne til dig pr. mail, hvor du så blot printer denne og sætter på din forsendelse.
Husk! at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage!
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.