Gratis fragt i Danmark* // 1-2 dages leveringstid // 14 dages fuld returret

Fragt




FRAGT & LEVERING:




Vi leverer med GLS til enten pakkeshop eller til privat/arbejde.


Leveringstid er 1-2 hverdage*, hvis ordren er lagt senest kl. 12, og varen er på lager.
BEMÆRK venligst at omkring de mere travle dage - f.eks. Black Friday og jul - kan der være en forlænget leveringstid! Dette vil du blive oplyst om, når du har lavet din bestilling!



Hvis en bestilt vare ikke er tilgængelig inden for normal leveringstid, får du straks besked om dette.


Fragtpriser:



For køb, der leveres til pakkeshop: GRATIS


For køb op til og med 499 kr., der leveres til privat eller arbejde: 45 kr.


For køb på 500 kr. eller mere, der leveres til privat eller arbejde: GRATIS


For køb af møbler - uanset pris: 300 kr. Bemærk at møbler kun kan leveres til privat eller arbejde, og dette kun til kantsten!


Ved afhentning i butikken i Espergærde: GRATIS - Adressen er: Øster Torv 8, 3060 Espergærde på alle hverdage mellem 9-18 og lørdage mellem 9.30-15


FRAGT TILLÆG:



Ordrer til Færøerne og Grønland tillægges fragtgebyr.


Ved ordrer til lande udenfor Danmark: spørg for fragtpriser!


Ved køb under 499 kr.
Vil der blive pålagt et fast fragt- og ekspeditionstillæg på kr. 45,- (Ordre til Færøerne og Grønland tillægges ekstra fragtgebyr).


Vi sender alle varer som pakkepost, der gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer.


Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til GLS med det samme, eller senest 2 dage efter

modtagelsen, og derefter returnere varen til os. Stokvaerk.dk er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten.


Vi pakker altid varerne sikkert ind, så risikoen for fragtskader minimeres.


FORBEHOLD
: Der tages forbehold for force majure, slåfejl, billedfejl, prisændringer, udgåede varer samt leverandørsvigt.


FORTRYDELSE ELLER REKLAMATION:

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.